6 pont a hatékony fundraising e-mailhez

avagy amit az üzleti e-mailekből tanulni lehet – ha csak egy percünk van

Szükségünk van…

1. egy lenyűgöző tárgyra
A helyes tárgy megválasztásával dől el, hogy egyáltalán elérjük-e az olvasót. A tárgy legyen érdekes, személyes, mert különben már az indulásnál elbukunk.

2. egy személyes levélre
Senki nem akar olyan e-mailt írni, amiben érződik, hogy rajta kívül még száz embernek lett elküldve. Használjunk dinamikus, érdekes szövegezést, stílust, hogy személyesebbé váljon a levelünk.

3. benne a lényeggel
Az olvasónak nincs sok ideje, egy pillanat alatt akar rájönni az e-mail lényegére. Legyen egyértelmű és rövid az üzenet.

4. egyetlen üzenettel
Az e-mail olvasóknak kevés a türelmük, ezért egyetlen témát írjunk egyetlen e-mailbe. Ha több témát is akarunk említeni, készítsünk különálló e-maileket. Minél egyszerűbb az e-mail, annál nagyobb eredményeket érhet el.

5. értékkel
A nonprofit szektorban értéket, szemléletet, érzést, gondolatot adunk el.  Bizonyosodj meg róla, hogy amire, amit és ahogyan kérsz, az valóban azt az érzést közvetíti-e, amit akartál.

6. és egy kattintással
Soha ne bizonytalanítsuk el az olvasót! Mindig egyértelmű legyen, mit kell tennie, ha adományozni, feliratkozni, aláírni szeretne!

{liza}

Szabad fordításban:

http://blog.ixactcontact.com/wp-content/uploads/2012/12/Effective-sales-emails-infographic.jpg 
Effective-sales-emails-infographic

Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s