Mutasd ki a szereteted! üzenet a világ legmenőbb fundraisereitől

show_the_love_donor_retention_tips-752x483Meglepően vicces, retro dizájnos e-könyvecskével álltak elő a világ legmenőbb adomnyszervezői, a npEXPERT (www.npengage.org) bloggerei a támogatók megtartásáról.
A számok nem hazudnak, a támogatók megszerzése egyre drágább, a megtartásuk egyre nehezebb – kezdi az e-book bevezetőjében Frank Barry, a Blackbaud digital marketing cég igazgatója, az npENGAGE oldal bloggere.
De akkor mit tegyünk? Toborozzunk újakat? Nem! Inkább tartsuk meg a támogatóinkat! A hogyant pedig elmondja nekünk az a 14 profi, kipróbált fundraiser, neves szakértő, blogger, tanácsadó, akik összegzik tapasztalatukat a könyvben.

És kik is ők?

A szerzők között ott az összes nagy arc a szakmában (főleg az amerikaiban).  Roger M Craver, a theagitator.net blog szerzője és a donortrends.com vezetője a számok titkaiba vezet be minket, Pamela Grow (pamelagrow.com) arról beszél,  hogyan mutassuk ki a szeretetünket a támogatóknak. Mazarine Treyz, aki a wildwomanfundraising.com alapítója, a megtartási tervekről beszél, Lisa Sargent, díjnyertes fundraiser, copywriter és támogató-kommunikáció specialista (lisasargent.com) pedig a welcome folyamatról ír nekünk, azaz hogyan vigyük végig a támogatót a legjobb úton a szervezet szívéhez. Vanessa Chase, kinek adományszervezési és kommunikációs cége a támogatókra szakosodott (philanthropyForAll.ca) a storytelling-ről mesél, azaz magáróla meséről beszél, amivel megfogjuk a donorainkat.  Nancy Schwartz (gettingattention.org) ötlépcsős e-hírlevelével a támogatót közeltarthatjuk magunkhoz, Claire Axelrad (www.clairification.com) szerint pedig a tökéletes köszönet megmentheti a jövőnket. Shanon Doolittle (dogoodeveryday.org) a kézzel írott köszönetre esküszik, míg Simone Joyaux  (simonejoyaux.com) az elnökségi tagok bevonásáról beszél.Marc Koenig (nonprofitconformist.com) az éves riportról és a beszámolókról ad tanácsokat, Marc Pittman (fundraisingcoach.com) pedig a közösségi hálók szerepéről.Raheel Gauba (blackbaud.com) előadja hogyan építsünk nonprofit brandet a digitális világban, Harvew McKinnon (harveymckinnon.com) pedig arról, hogyan váljanak támogatóink hosszú évekig támogatókká.

A könyv egyszerű, pontokba szedett, könnyen olvasható és használható, mint általában az amerikai know-how-k, miközben elvisz minden blogger oldalára, ahol beletekinthetünk munkájukba. Számomra a könyvnek ez volt a legérdekesebb része, mert egy-egy cikk kapcsán megismerhető a szakértő és ahogyan a honlapjára vezet úgy sok más érdekességet is találhattam.

Ui: egyébként én a legjobban Simone Joyaux oldalát kedvelem 🙂

A könyv ingyenesen itt letölthető:

https://www.blackbaud.com/nonprofit-resources/npexperts?utm_source=npENGAGE&utm_medium=blog&utm_term=corp&utm_content=Jan15&utm_campaign=npEXPERTS2014

(2014. januárjában jelent meg a könyv)

{liza}

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s