Koszos víz eladó! Unicef gerilla kampány (inspiráció)

unicef_tapUgyan 2010-es a Unicef Koszos víz eladó! kampánya, mégis akár minden évben elővehető, hiszen idén is volt a Víz világnapja és rengeteg országban még nem is vették elő ezeket a remek vízautomatákat!

Akár az idei Víz világnapra is használható lett volna. Amire egyébként minden évben gyönyörű honlapot készít a  UN Water. (Tényleg, mi történik a korábbi évek ugyanilyen csodás honlapjaival? 2013 például… )

De nézzük azt a remek gerilla marketing Koszos víz eladó! kampányt, ami a Unicef nevéhez fűződik.

Vegyünk egy üdítős automatát, ragasszuk át a matricáit és indulás New York utcái.

A kampányban végül senki nem ivott fertőzött, maláriás, hepatitiszes vizet – amit az automata elvileg kiadott – de rengetegen adományoztak. “1 dollár = 40 napi tiszta víz egy gyermek részére” volt az üzenete az automatának.

A koszos víz nem egy termék, hanem egy valóságos probléma, ami a világ milliónyi gyermekét érinti. Tap Project http://tap.unicefusa.org/ A kampány gyönyörű példája annak, hogyan kössük össze a kampányolást az adományozással, az offline aktivitást az online-nal. A helyszínen lehetett telefonon keresztül is adományozni, ugyanúgy, mint a honlapon.

Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s